неділю, 4 жовтня 2009 р.

Електромотоцикл на 72 вольт

Вступ.///Коли буде щось не зрозуміло - читайте оригінал статті на Instructables.com///
Ні бензину, ні масла, ні звуку. 72 вольт і 70 миль на годину. Зараз ви дізнаєтеся як це побудувати.


Крок 1.
Я завжди хотів мати мотоцикл і вирішив, що створення електромотоцикла буде цікавим проектом, що зекономить кошти та дозволить насолоджуватися поїздкою.
На все-про-все я витратив близько 3 місяці і 3000$. Можливо, пройде багато часу, поки мотоцикл себе окупить. Проте, якщо ви будете будувати і користуватися ним з задоволенням, то відчуєте величезну перевагу... З максимальною швидкістю 70 миль на годину та 10 милями без перезарядки, цей мотоцикл є для мене ідеальним транспортним засобом.


Крок 2.
Коже мотоцикл відмінний за своєю будовою, проте є основні частини без яких він не зможе працювати. Нижче буде приведено список усіх деталей, що я використовував і де я їх придбав.
РАМА: я обрав 1984 Honda Interceptor по кільком причинам: 1) мені дуже подобається його дизайн 2) там є достатньо місця для розміщення батарей 3) купив я мотоцикл у свого сусіда, що живе поруч
ДВИГУН: прочитавши кілька специфікацій та бажаючи їздити швидше ніж мопед я придбав 72V Advanced DC motor, тому що за вагою та розмірами він ідеально підходити до рами мотоцикла. Придбав я його на цьому сайті .
БАТАРЕЇ: я придбав 6 Yellow Top Optima батарей на .

ДАТЧИКИ: є лише дві альтернитиви: Alltrax або Curtis. Я ж купив 72V 450Amp Alltrax , проте вирішувати вам. Також я замовив Magura 0-5K Twist grip throttle на .
ЗАРЯД: використав Zivan NG1 .
КОНВЕРТЕР DC/DC: безпечніше використовувати DC/DC конверт
ер і додаткову батарею на 12в, проте через обмеженість простору на рамі я використав лише конвертер. Я придбав Sevcon 72V Input 13.5V output на і він працює прекрасно.
ЗАМИКАЧ: Albright SW-200 на .
КАБЕЛЬ БАТАРЕЇ ТА З"ЄДНУВАЧІ: я купив близько 2 футів дроту 2 GA.
ІНШІ:
- ANN 400 w/ holder з

- ізолента
- дротяні з"єднувачі



Крок 3.
Почніть з демонтування всіх частин двигуна внутрішнього згорання. Перемістіть бак для пального та відріжте низ. Це дасть троха простору для батарей та інших компонентів. Намагайтеся розібрати все дуже обережно,адже це поті можна продати.

Крок 4.
Нижче приведена діаграма дуже точно зображає всі з"єднання між окремими елементими.


Крок 5.
Двічі перевірте, чи добре закручені всі болти та гайки. Я хотів, що мій мотоцикл виглядав так само гарно, як і їде. Тому я пофарбував його у яскравий колір.
Можливо, ця стаття і не детально описує кожен з кроків при побудові, проте я цього і не хотів. Головне, що вам самим захотілося зробити власний електромотоцик
л і трохи з ним поексперементувати. Тож, Успіхів!
Більш детальну інструкцію по побудові ви зможете знайти на сайті http://ben.cbccinc.com/BEM/BEM.htm( на англійській)
Оригінал статті на Instructables.com

Немає коментарів:

Дописати коментар