неділю, 3 січня 2010 р.

Як зробити штучний діамант

Вступ.
На десятиріччя подружнього життя я хотів подарувати своїй дружині щось незвичайне. Кілька місяців тому я побачив по телевізору, як виготовляють штучні діаманти у лобораторіях. Є декілька методів, але найпростіший з них - Хімічна дистиляція пари. Процес досить простий. Мікрохвилі використовують аби створити рідку графітову плазму, яка при швидкому охолодженні кристалізується.


Крок 1.
Ось список матеріалів, що я використовував:
- звичайна мікрохвильовка
- дві кружки
- 3 шматки 3мм. графітових стержня для лівця
- оливкова олія
- 100% бавовняна нитка
Для мене найважче було знайти бавовняну нитку.


Крок 2.
Як я вже казав, задум полягає у використанні мікрихвиль для нагрівання графіту у плазмі. Нанесіть кілька капель оливкового масла на пластину і положіть туди нитку. Нехай нитка втягне в себе частину олії.

Крок 3.
Підніміть масляну нитку і зав"яжіть її до графітового стержня на вузол. Дуже сильно не стягуйте. Положіть графітовий стержень на підставку( я використав для цього дві зубочистки). Після цього зачекайте 30 хвилин, поки масло вбере в себе графіт.


Крок 4.
Поки масло вбирало в себе графіт я вирішив добре вичистити мікрохвильову піч...


Крок 5.
Тепер відріжте нитку з однієї із сторін так близько до стержня, як тільки можливо. А за інший шматок нитки починайте легенько посмикувати, щоб розвязати вузол.
Дуже важливо, щоб про цьому масло залишилося на стержні та було зосереджене в одному місці.


Крок 6.
Тепер візьміть кружку та поставте її дном до верху. Помістіть два шматки графіту( не змащеного) на дні кружки паралельно один до одного.
А промаслений шматок положіть на ці два. А на верх поставте ще одну кружку.( перша кружка повинна бути ширшою за другу)


Крок 7.
Розмістіть складені одна на одну кружки у мікрохвильовій печі.

Крок 8.
Встановіть свою мікрохвильову піч на максимальний час, в моєму випадку це 99 хвилин 99 секунд. Не хвилюйтеся, якщо шнурок спалахне. Це відбувається через взаємодію масла з графітом. Через кілька хвилин воно повинно потухнути. Після закінчення часу не поспішайте витягати кружки, адже вони досить гарячі. Дайте їм прохолонути.
//В коментарях до цієї статті я прочитав, що під час такого тривалого "запікання" на максимальному режимі піч може зламатися, тож виконуйте цей крок на власний страх і ризик//


Крок 9.
Після того, як кружки охололи - дістаньте їх із мікрохвильовки. Промаслений графіт буде розбитий. Ви також знийдете невеличку заглибину, трохи більшу за піщинку, де була розміщена промаслена секція.
Вітаю вас! Це продукт ваших старань - діамант.
Даний штучний діамант замалий та необроблений аби зробити з нього коштовну прикрасу... Проте, технічно це діамант...і зробив його я , що дуже круто.
Оригінал статті на Instructables.com

1 коментар: