понеділок, 22 червня 2009 р.

Життя після смерті або Що можна зробити з поламаної материнської плати

Був звичайний, нічим не примітний день. Неробство прийшло до мене саме тоді, коли я його менше всього чекав. Аби хоч трохи себе зайняти, я став копатися в своїх запасах, намагаючись знайти там хоч що-небудь таке, над чим можна познущатися. Перше? що я відразу запримітив, була самоклеюча плівка, різної фактури якої залишалося зовсім трохи. Куди б її винищити? На наступному етапі я знайшов білий пластик, завтовшки 2 мм, яких, як і плівки залишилося замало для чогось серйозного. Відклавши ці матеріали в місці з деякими іншими для утилізації, я вирішив трохи передихнути, і неначе спеціально роздається дзвінок телефону. «Ти коли-небудь забереш цю дохлу матір? Або я її викидаю?» - вирвалося з трубки. Через 5 хвилин мертва мама CHAINTECH лежала у мене на столі.


Закінчивши колупатися в шафі, я вирішив добратися попутно і до тумбочки, в якій виявив 4 невеликих картини, по недбало склеєних кутах і непоказних пейзажах з шовкографії, стало ясно, що на стіні ним явно не висіти. Тут все встало на свої місця. Пластик + плівка + горіле залізо + безглузда мазанина = моддерська картина.


Спершу я розібрав картину, залишивши лише те, що мені необхідне.

Аби в картину не потрапляв пил, вирішив зробити нішу, і закрити все це, вже витягнутим з картини склом. Для цього відпиляв смужки ламінату, що залишився після недавнього ремонту, і вирізував з пластика передню стінку, і стінку ніші. Всі складові картини готові.


Смужки ламінату скріпив між собою маленькими шурупами, зробивши заздалегідь комірки для капелюшків.


Потім розмітив всі отвори, висвердлив і вирізував їх. Після чого прикрутив передню стінку для підгонки до ніші.


Непотрібними шматками плівки, обклеїв всі видимі і невидимі місця картини. На перший погляд здається недбало. Але ніхто і не бачитиме кромки і зовнішні кути, вони закриються рамкою.


Після обклеювання, справа встала за задньою стінкою, яка прикрутилася на такі ж шурупи, як і передня.


Ніша готова, поміщаємо ту, що туди не пережила геймерських ночей мати, і вуаля.

Примірявши рамку, мені жахливо не сподобався її колір, тому я вирішив змінити його. Підібравши плівку потрібного мені кольору, я обклеїв і її.

Як і вважається, зібрав все воєдино, прикріпив до двох шурупів на задній стінці і натягнув між ними шнур. Потім повісив картину в потрібне мені місце на стіні.


Не Пікассо, звичайно, але змусить подивитися на себе пару хвилин вашого гостя, і всього за 3 години роботи.
Оригінал статті на modding.ru

Немає коментарів:

Дописати коментар