понеділок, 22 червня 2009 р.

Як зробити зі звичайної мишки палаючу...

Інструменти, які використовувалися в створенні дива:
1. Міні дриль на основі двигуна ДПМ-30Н1-19
2. Бори медичні
3. Надфілі
4. Шматок тонкого плексигласу (можна використовувати коробку від диска)
5. Наждачний папір дрібнозернистий
6. Супер клей
7. Світлодіоди супер-яскраві 4 штуки (2 червоних, 2 синіх)
8. резистори на 100 Ом 2 штуки
9. Дроти (я використовував старі шлейфи)
10. Руки, зростаючі з потрібного місця


Я не можу сказати, що мій мод - щось ексклюзивне, але, проте, подібного я доки не зустрічав. Складність мода полягає в тому, що при вставці плексигласу доводилося довго і ретельно підганяти його в непростий профіль віконця, що прорізало. Моєю піддослідною була миша Genius NetScroll+ PS/2, яка коштує у нас 85 рублів, тому жалко мені її не було, а якщо мод виходить, то вона стає просто безцінною. Отже, приступаємо. Відкручуємо гвинт і відкриваємо корпус мишки, для роботи нам необхідна її верхня частина.


Спершу потрібно намалювати на папері той профіль, який хочемо вирізувати в мишці.


Накладаємо папірець з намальованим профілем на мишку, обводимо олівцем. Вставляємо в прототип дремеля медичний бор і акуратно вирізуємо віконце. Зачищаємо надфілями і наждачкой. Далі слід зробити паз у віконці, аби вставити плексиглас.


Аби точно вставити плексиглас, я поступив таким чином. Узяв папір низької щільності - зазвичай вона сірого кольору, дуже схожа на туалетну - наклав її на наше свіжовирізане віконце з пазом і почав водити по ній простим олівцем, і, о диво, на папері з'являється якраз потрібний нам контур.


Тепер беремо і перекладаємо контур, що вийшов, на плексиглас і вирізуємо.


Підганяємо і садимо на супер клей плексиглас у виконане віконце. Після вклейки плексигласу потрібно ретельно зачистити місце вставки, аби при роботі з мишею долоню не бентежили ніякі шорсткості. Тепер починається найцікавіше: це проводка світла в мишку. Для цього я використовував 4 супер яскравих світлодіода. Можна, звичайно, всю мишу підсвітити одним кольором, але мені цього виявилося мало, бічне вікно я вирішив підсвітити синім кольором, а полум'я - червоним.


Відразу попереджаю, що я не шарю в електроніці, але факт в тому, що модифікована миша працює вже місяць і нічого не гріється ні в середині, ні зовні, навіть не гріється порт. Ось схема, схеми малювати не умію, тому не судіть:


Закриваємо корпус миші, підключаємо до порту, включаємо живлення і, о диво, ВОНА ЖИВА! ВОНА ЖИВА!


Оригінал статті на modding.ru

Немає коментарів:

Дописати коментар