суботу, 11 липня 2009 р.

Lego USB флешка

Вступ
Створіть LEGO USB з використанням частинок від конструктора Lego та самої флешки :)


Крок 1.
Оскільки моя флешка була занадто великою ( в розмірах, а не в ємкості памяті), мені доведеться створити конструктор розміром 6x3 цеглин. Я розколов 4x2 і 2x2 цеглини навпіл і зєднав їх разом, а збоку я приєднав ще по одній 4х2 та 2х2 цеглини.

Чотири частини тримається разом, використовуючи клей вищої якості і стійку руку.


Крок 2.
Далі необхідно помістити саму флешку до підготованої основи( див. малюнок).


Крок 3.
Після цього я відрізав верхню частину та помістив в середину плату флешки. Потім залив все прозорим силіконом та зачеков, доки все не засохне.
Використання прозорого силікону є важливою умовою, адже він дозволяє пропускати світло.


Крок 4.
Потім я приклеїв верхню кришку до основної частини. Клей, що міг витікти на зовню потрібно зачистити.



Крок 5.
Готовий виріб, як показує другий малюнок, нічим не відрізняється в розмірах від оригінальної, тобто стандартної флешки.


Оригінал статті на Instructables.com

Немає коментарів:

Дописати коментар