вівторок, 8 вересня 2009 р.

Колонки Munny

Вступ.Мабуть кожен хоче аби його колонки мали оригінальний вигляд. Я пропоную зробити їх у вигляді дитячого робота Munny (http://www.kidrobot.com/). Звісно ж що я не перший, хто про таке подумав. Особисто бачив кілька цікавих варіантів проте захотілося зробити щось своє...


Крок 1.Фігурки Munny я купив в інтернет магазині, так само як і динаміки. Динаміки мають 3 дюйми в діаметрі, з бамбуковим конусом та частотним діапазоном 105-20,000 гц.



Крок 2.Я купив два динаміка діаметром у 3 дюйми. Приклавши одного з них до паперу та обвівши його олівцем я зробив шаблон. Приклавши цей шаблон до голови фігурки Munny я обвів необхідний розмір дірки, в яку пізніше помістяться динаміки.

Крок 3.Вініл, речовина з якої зроблені Munny, дуже міцна при звичайній кімнатній температурі. Але варто нагріти її феном або іншим нагрівачем, як вона стає схожою на масло. Потрібно бути дуже обережним ври вирізанні, адже досить і однієї помилки.


Крок 4.Ось як голови виглядають без їх облич. Непогано, чи не так?

Крок 5.Просуньте дріт динаміків через шию і заповніть голову ватою.



Крок 6.Міцно приклейте динамік до голови...



Крок 7.Тепер колонки Munny зібрані і готові до роботи!


Оригінал статті на Instructables.com

Немає коментарів:

Дописати коментар